اخبار نت شبکه

رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت

رک 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت، یکی از انواع مختلف رک های ایستاده محسوب شده که بسیار پرطرفدار نیز می باشند. به همین خاطر، در ادامه به مطلب قصد بررسی این نوع محصول را پرداخته و همچنین دو مدل محبوب و معروف از این محصول را نیز به طور دقیق معرفی خواهیم کرد.

بررسی انواع رک ایستاده 42 یونیت

همان گونه که می دانید، رک ها از جمله رک ایستاده و رک دیواری ، یکی از پرکاربردترین محصولات مورد نیاز برای تجهیزات شبکه بوده که به نوعی سبب محافظت و کاهش دمای آنها نیز می شود.

همچنین، دو نوع رک ایستاده و دیواری در بازار وجود داشته که در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع رک ایستاده 42 یونیت پرداخته و چندین مورد از محصولات مرتبط با این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

همان طور که از نام این محصولات مشخص می باشد، دارای 42 یونیت بوده و برای افرادی که به فضای بسیار زیادی برای تجهیزات خود نیاز دارند پیشنهاد می شوند.

در ابتدا به یکی از رک های خاص موجود در بازار اشاره مینماییم که در توضیحات تکمیلی دلایل و ویژگیهای این مدل رک ایستاده را مورد بررسی قرار میدهیم

و همچنین موارد استفاده از این رک خاص ، نوع ساخت و نیز نوع تجهیزاتی که میتوان در این رک مورد استفاده قرار گیرد بررسی مینماییم.

 

رک ایستاده 42 یونیت

رک ایستاده 42 یونیت عمق 107 دهنه 60 طرح HP

یکی از محصولات خاص که طرفداران خاص خود را داشته و نیز و در حد اندازه خود فروش در حوزه رک ایستاده را به خود اختصاص داده است،

همین محصول می باشد. همان گونه که از نام آن نیز مشخص است، دارای عمق 107 و دهنه ی 60 بوده که می تواند برای طیف عظیمی از مشتریان کاربردی واقع شود.

از مشخصات ظاهری این محصول می توان به درب جلوی با کیفیت آن اشاره کرد که به شکلی کاملا مشبک طراحی شده و می تواند در کاهش دمای تجهیزات شبکه از جمله سرور ها و مودم ها موثر باشد.

البته لازم به توضیح اینکه در کنار نوع ساختار این مدل رک که مورد کاهش دما را همواره مد نظر قرار میدهد استفاده از محل مورد نظر و نیز استفاده از فن در محل های کارشناسی شده در رک نیز تاثیر بسیار زیادی در خنک بودن فضای داخل رک دارد.

همچنین، خوب است بدانید درب عقب این کالا نیز به شکل مشبک بوده و دارای دو لنگه می باشد.

طراحی فیزیکی به کار رفته در آن نیز طرح شرکت اچ پی بوده اما نسخه اصلی و اورجینال آن نمی باشد.

به طور کلی، در صورتی که قصد دارید با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد، رک با کیفیتی را تهیه کنید، بدون شک این محصول گزینه مناسبی خواهد بود.

توضیحات در مورد رک 42 یونیت عمق 107 موارد دیگری را نیز باید اشاره نمود که در مقالات بعدی و به صورت کالا اختصاصی به آن اشاره مینماییم در ادامه به انواع رک ایستاده با عمق 100 میپردازیم و به ترتیب و با توجه به مصرف آن در شبکه های کامپیوتری توضیحات و ویژگیهای رک ایستاده 42 یونیت عمق 100 را به اطلاع میرسانیم

  • رک 42 یونیت عمق 100

  • رک 40 یونیت عمق 100

  • رک 37 یونیت عمق 100

  • رک 32 یونیت عمق 100

  • رک 27 یونیت عمق 100

  • رک 22 یونیت عمق 100

  • رک 18 یونیت عمق 100

در ابتدا و با توجه به درخواست و محبوبیت رک 42u به ویژگیها و مشخصات رک میپردازیم.

رک ایستاده 42 یونیت عمق 100

اگر قصد دارید در عین حال که یک رک ایستاده با گنجایش خوب و مورد تایید اکثر کارشناسان را انتخاب و خریداری مینمایید همچنین از لحاظ هزینه های پرداختی و مقرون به صرفه بودن این رک مورد بسیار جذاب و کاربردی میباشد ،

این کالا بدون شک انتخاب مناسبی خواهد بود. البته نکته ای که در مورد طراحی این کالا وجود داشته، این است که عمق آن 100 بوده و این گمانه زنی که امکان دارد برای برخی تجهیزات کوچک به نظر برسد وجود نداشته و در اکثر موارد تجهیزات مورد نطر قابل نصب میباشد.

 

رک ایستاده 42 یونیت

سیستم خنک کننده رک ایستاده

به طور کلی، از آنجا که جنس مواد به کار رفته در آن بسیار با کیفیت می باشد، می تواند در خنک سازی تجهیزات بسیار عالی عمل کند.

این سیستم خنک کننده  نیز در کنار جنس رک ، استفاده از فن هم میتواند تاثیر بسیار زیادی در این مورد خنک سازی داشته باشد که این امکان در اکثر رک های ایستاده مد نظر قرا  میگیرد اما اینکه عمق 100 تاثیر بیشتری در این امر و نیز جریان سازی هوای داخل رک را دارا میباشد را نمیتوان کتمان نمود و توصیه ما نیز برای دوستاران و همراهان نت شبکه استفاده از رک ایستاده با عمق 100 میباشد.

در نهایت، توجه داشته باشید که بهتر است محصولاتی مانند رک را که به طور مستقیم با تجهیزات شبکه در ارتباط هستند را از مجموعه ها و وبسایت های معتبر تهیه کرده تا در آینده دچار مشکل نشوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *