شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات نت شبکه

کاربر گرامی : خواهشمند است با مطالعه کامل و دقت در موارد ذکر شده در این بخش و رعایت اصول تجارت الکترونیک ، ما را در ارائه خدمات بهتر وپیشگیری از مشکلات احتمالی همراهی خواهید کرد.
هرگونه استفاده از امکانات و خدمات از وب سایت نت شبکه به منزله قبول شرایط و قوانین سایت میباشد. و ثبت سفارش باعث تایید این موارد بوده و در واقع از سوی کاربر مورد تایید قرار گرفته است.

قوانین عمومی

کلیه قوانین مندرج، اصول و رویه های وب سایت نت شبکه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک میباشد.
متقابلا نیز کاربر موظف به رعایت این قوانین در مسیر ارائه خدمات بهتر نیز میباشد.
چنانچه و با توجه به تغییرات احتمالی در قوانین درج شده و خدمات ارائه شده توسط نت شبکه که در آینده امکان بوجود آمدن آن میباشد، در همین صفحه انتشار و بروز رسانی میگردد و این بدان معناست که به خاطر استفاده مستر از امکانات سایت، این تغییرات مورد پذیرش کاربر میباشد.

تعریف مشتری یا کاربر

کاربر یا ثبت نام کننده در وب سایت نت شبکه به کسی اطلاق میگردد که در فرم ثبت نام اطلاعات مورد نیاز و درخواستی را ثبت کرده و پس از آن میتواند از امکانات و خدمات این سایت بهرمند شود.

ارتباطات الکترونیکی

ارتباطات فی مابین ( وب سایت نت شبکه و کاربر ) در هر لحظه که در حال استفاده از امکانات وب سایت میباشید به صورت الکترونیکی بوده و از طریق ایمیل صورت میپذیرد.
در واقع ملاک تبادل اطلاعات و هر گونه درخواست از سمت طرفین با ایمیل میباشد و کاربر موافقت مینماید که نت شبکه به صورت الکتورنیکی ( از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سرویس های الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهد.
هر گونه ارائه خدمات دیگر ازقبیل ارسال خبر نامه ، اطلاع رسانی خدمات ویژه وب سایت ، سرویس های ویژه و …. که از طریق ایمیل یا پیامک از طرف نت شبکه ارسال میگردد را کاربر میتواند به اختیار از این موارد استفاده ننماید.

سیاست های رعایت حریم شخصی

رسالت نت شبکه همواره حفظ اطلاعات و احترام به حریم و اطلاعات کابران بوده و نگهداری و مصونیت از این اطلاعات جزو وظایف ما میباشد.
تمامی اطلاعات و مطالب مندرج در سایت و همچنین خدمات نت شبکه که در دسترس کاربران میباشد از جمله دیتاهای گرافیکی ، تصاویر موشن گراف، ویدئو و سایر موارد اینچنینی که توسط نت شبکه تولید و جزو دارایی نت شبکه محسوب میگردد، و تمامی موارد ذکر شده در انحصار این وب سایت میباشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، این حق را با نت شبکه میدهد تا بتواند به صورت قانونی پیگیر این گونه موارد باشد.
لازم به توضیح میباشد که هر گونه کاوش و داده کاوی با ربات یا روشهای موسوم دیگر که باعث جمع آوری اطلاعات موجود در وب سایت نت شبکه باشد در صورت عدم داشتن مجوز کتبی جرم محسوب میگردد.
کاربر هنگام ثبت نام جهت استفاده از خدمات فروش و یا سایر خدمات دیگر این وب سایت یک نام کاربری و رمز در اختیار میگیرد و با این اطلاعات قادر خواهد بود تمامی فعالیتهای خود را به سرانجام برساند درنتیجه کاربر باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات نهایت تلاش خود را کرده مسئولیت نگهداری از نام کاربری و رمز به عهده کاربر میباشد.
در صورت استفاده از امکانات این وب سایت که مناسب افراد زیر 18 سال میباشد و کاربر هنوز به سن ذکر شده نرسیده است ، میبایست با اطلاع والدین و یا قیم قانونی به خرید و استفاده از امکانات نت شبکه اقدام نماید.

تمامی راههای ارتباطی با نت شبکه به ارتباط ایمیل ختم میگردد و لازم به توضیح میباشد که در هر مرحله و بنا به هر دلیلی که کاربر نیاز به برقراری ارتباط با نت شبکه را احساس مینماید میتواند با بخش ارتباط با نت شبکه درخواست خود را ارسال نماید.

شرایط عدم تحویل کالا

احتمال بروز مشکلاتی از قبیل ارتباط با سرور،خطای انسانی و یا مشکلات فنی سایت در هر لحظه امکان پذیر میباشد و این امکان وجود دارد که هنگام درج قیمت مشکلاتی بوجود آید و نیز به علت نوسانات شدید بازار و تاثیر مستیم آن بر قیمت کالاها و یا اشتباه در درج قیمت توسط اپراتور باعث گردد تا به نتیجه رسیدن خرید امکان پذیر نباشد . در این صورت مبلغ پرداختی طی مدت 48 ساعت کاری به حساب وی واریز و به اطلاع خریدار خواهد رسید.

روند مرجوعي كالا

مشتریان و کاربران محترم نت شبکه می توانند تا 10 روز پس از  ثبت سفارش اگر چه کالای خریداری شده دارای ایراد بوده و یا اینکه کالای خریداری شده با منطبق با کالای مورد نظر نبوده و به شرط عدم استفاده از کالا، این موضوع را به ایمیل info@netshabakeh.com اطلاع داده و آنرا در مدت زمان 10 روزه به آدرس فروشگاه که آدرس آن در تماس با ما می باشد ارسال نمایند.

پس از دریافت کالا توسط بخش انبارداری نت شبکه و بررسی کالا توسط کارشناسان فروشگاه، چنانچه از کالای مورد نظر استفاده نشده باشد، وجه سفارش با نظر مشتری به حساب کاربری و یا شماره کارتی که مشتری بوسیله آن سفارش را ثبت کرده است عودت داده خواهد شد.

 روند استرداد وجه

زمان استرداد وجه در صورت انصراف از خرید کالا 24 ساعت پس از انصراف می باشد و روند استرداد وجه به این شکل میباشد که کارشناسان پورتال نت شبکه با شما تماس حاصل کرده و کارت بانکی بنام خریدار که واریز وجه از طریق آن انجام شده باشد  را از شما دریافت کرده و وجه به حساب شما بازگردانده می شود .

نکته : در صورتی که کارت به نام خریدار نباشد و خرید توسط همان کارت انجام نشده باشد امکان استرداد وجه به حساب شخص دیگر امکانپذیر نمی باشد .

مدت زمان تحويل

کاربران نت شبکه پس از خرید موفق از این پورتال در فاصله زمانی 48 تا 72 ساعت پس از خرید کالا بنا به آدر مندرج در بخش آدرس تحویل گیرنده میتوانند کالای خود را تحویل بگیرند و این مدت زمان تحویل بین 48 تا 72 ساعت جزو وظایف پورتال نت شبکه میباشد.

نحوه فسخ خدمات

بخش خدمات نت شبکه در حال حاضر هنوز فعال نبوده و در آینده نزدیک با ارائه نوع فعالیت و همچنین ارائه تمامی مراحل عقد قرارداد خدمات و شیوه فسخ خدمات اقدام به ارائه مینماید.

ساعت پاسخگويي

ساعات و زمانهای پاسخگویی بخش پشتیبانی پورتال نت شبکه به صورت 7-24 میباشد

7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز

امکان برقراری ارتباط با شماره موبایل شماره ثابت و نیز از طریق واتس آپ و تلگرام برقرار میباشد.

شيوه حمل

روشهای مرسوم در انتقال و حمل و نقل کالا از محل آدرس به آدرس ثبت شده کاربران ( تهران و شهرستان ) از طریق پست ، تی پاکس -باربری – ترمینال – فرودگاه میباشد .