اخبار نت شبکه

تولیدات جدید هواوی

گوشی هواوی

هواوی و اولین تصویر از جدیدترین محصول خود p50

درچندین مقطع شایعاتی در مورد این محصول خاص کمپانی هواوی در زمینه رونمایی از گوشی تلفن همراه خود مدل p50 در سراسر دنیا مطرح شده بود

اما آنچه که در حال حاضر در حال ارائه و عرضه میباشد اینکه این مدل گوشی هواوی با تغییراتی چشم گیر در دوربین و کیفیت و قابلیتهای آن میتواند نظر بسیاری از کارشناسان را به خود معطوف کند.

 

هواوی

گوشی هواوی

لنز دوربین گوشی هواوی

البته لازم به توضیح میباشد که بر اساس اعلام منابع موثق کشور چین ، این محصول در دوربین خود مواردی ناشناخته و غیر قابل پیش بینی را تعبیه نموده است و طبق شنیده ها البته در صورت تایید کمپانی هواوی ، نمایشگر 6،3 اینچی بر روی این گوشی تعبیه شده است و این در حالی است که یک منفذ کوچک جهت عکاسی از لنز سلفی در نظر گرفته شده است،لازم به توضیح اینکه این امکان بر روی کوشی های هواوی مدل p40 به صورت بیضی شکل در نظر گرفته شده بود.

در قسمت پشت این گوشی فوق العاده قاب دوربینی قابل مشاهده میباشد که دو دایره بزرگ بر روی آن گنجانده شده است که هر یک از آن دو دارای 2 عدد سنسورمیباشند،این درحالی است که در مدل گوشی p50 در بخش دوربین از یک سنسور اصلی 1 اینچی IMX800  محصول کمپانی سونی استفاده شده است که بزرگترین دوربین موبایل تاریخ این محصول خواهد بود،الباقی سنسورهای این دوربین فوق عریض، تله فوتو و TOFدر نظر گرفته شده است.

سایر اطلاعات بدست آمده از این مدل گوشی همراه هواوی تصاویری از بخش پشتی گوشی P50 منتشر شده است که قدرت دید نزدیکتری را برای هر 4 سنسور دوربین پشتی را فراهم نموده است.

سیستم عامل هارمونی که این روزها صحبت بر روی آن بسیار بالا گرفته است بر روی این گوشی نصب و  شایعاتی که در این زمینه چند وقتی است دامنگیر جراید را گرفته است به حقیقت تبدیل میگردد.

البته یکی از مشکلاتی که در این زمینه بوجود امده است  تاخیر در تاریخ ارائه این مدل گوشی ها میباشد.

 

هواوی

گوشی هواوی

تاریخ تولید و ارائه گوشی هواوی

گوشی های تولیدی هواوی سری P5 که شامل P50 عادی – P50 PRO PLUS – P5 PRO که قرار بود در پایان اردیبهشت یا اوایل خرداد ماه به بازار معرفی و ارائه گردد به خاطر مشکلات توسعه سیستم عامل هارمونی امکان ارائه این محصول در تاریخ یاد شده وجود ندارد و در تاریخ بین خرداد ماه تا تیر قابل ارائه میباشد.

البته تاخیر تجهیزات آی تی به خاتر مسائل نرم افزاری امری طبیعی بوده و در خیلی از تولیدات کمپانی های بزرگ صنعت آی تی نیز این مشکلات قابل مرور میباشد.

کمپانی هایی نظیر سیسکو در زمینه تولیدات اخرین مدلهای سوییچ سیسکو یا روتر سیسکو در در آواخر اکسس پوینت سیسکو و یا کمپانی میکروتیک در ززمینه تولیدات سوئیچ میکروتیک ، روتر برد میکروتیک و یا تجهیزات وایرلس میکروتیک نیز قابل مرور میباشد.

اما در بخش تجهیزات پسیو شبکه از جمله تولید کابل شبکه پچ کورد شبکه کیستون شبکه رک شبکه رک دیواری و یا رک ایستاده این موراد اصلا اتفاق نمی افتد و معمولا تولیدات در تاریخ اعلام شده روانه بازار میگردد.

در انتها و جهت بررسی و کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه تجهیزات آی تی بخصوص تجهیزات شبکه ، محصولات سیسکو و میکروتیک ، تجهیزات پسیو و فیبر نوری میتوایند با بخش پشتیبانی نت شبکه ارتباط برقرار نومده  و حتی میتوانید از جدیدترین قیمتهای تجهیزات یاد شده بهرهمند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *